MEDALLA DE ORO ICAB AVEL·LINA RUCOSA I ESCUDÉ

Benvolguts i benvolgudes,

Em plau comunicar-los que a l’Avel·lina Rucosa i Escudé, la meva mare i fundadora d’aquest despatx, li han concedit la Medalla d’Or de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, en reconeixement a la seva trajectòria i dedicació professional des de fa 49 anys. L’acord de la Junta de Govern, de data 13 de gener de 2015, ha gaudit de l’aprovació per unanimitat.

L’acte de lliurament està previst pel divendres 30 de gener de 2015, si bé a la meva mare li sap molt greu no poder-hi assistir, ja que estarà de viatge per l’Antàrtida, per la qual cosa li faran l’entrega quan torni.

Amb la participació de la satisfacció que ens produeix aquest reconeixement, els saludo molt atentament.

Marta Boza i Rucosa

Apreciados y apreciadas,

Me complace comunicarles que a Avel·lina Rucosa i Escudé, mi madre y fundadora de este despacho, le han concedido la Medalla de Oro del Ilustre Colegio de Abogados de Barcelona, en reconocimiento a su trayectoria y dedicación profesional desde hace 49 años. El acuerdo de la Junta de Gobierno, de fecha 13 de enero de 2015, ha merecido la aprobación por unanimidad.

El acto de entrega está previsto para el viernes 30 de enero de 2015, si bien a mi madre le sabe muy mal no poder asistir, pues estará de viaje por la Antártida, por este motivo le harán la entrega cuando regrese.

Con la participación de la satisfacción que nos produce este reconocimiento, les saludo muy atentamente.

Marta Boza i Rucosa

A continuación, les dejamos artículos que pueden ser de su interés siguiendo el tema expuesto.

Entrevista a Marta Boza Rucosa

ENTREVISTA CARA A CARA AVEL.LINA RUCOSA

Entrevista: “Hay que romper el tópico de que las nulidades canónicas son para ricos”

76

Sin comentarios

Mostrar todos los comentarios

Complete el formulario